tirsdag den 23. juni 2015

Project life med Crazy Girl Louise Tarp Poulsen


Hey Crazy Girls

Har I det godt?
Jeg er tilbage med endnu et Project Life spread 
lavet med de skønne kits fra Crazy+Girl+Paper.
Jeg har kombineret hele fire af slagsen, nemlig Zombie, Crazy, Calender og Selfie Girl. :)



Som I kan se har jeg kun fokuseret på papirerne og at få lavet lidt lag-på-lag.
Jeg prøvede at tilføre lidt pynt til siden men det fjernede fokus fra papiret og fortællingen, så det blev hurtigt droppet.



Lidt close-up af lommerne. Her ses min datter iført mormors læsebriller. 
Her passede Calender Girl kittet perfekt til.

 

Elsker dette titletkort - det rammer så dybt.



Dette titelkort er altså også fantastisk :)

 

Ja, det kan man vist ikke kommen udenom at jeg er :)



Det var alt for denne gang,
LOUISE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar