fredag den 20. februar 2015

Crazy Girl Friday med Louise Tarp Poulsen

Crazy Girl Friday


Uhhhhhh det er blevet tid til endnu en dejlig fredag med vores skønne skønne crazy girls.
Denne fredag har i fornøjelsen af vores smukke og charmerende 


Louise Tarp Poulsen 


Rigtig god fornøjelse!!!






Hej Crazy Girls
SÅ blev det endelig fredag og til Crazy Girl Friday og DET skal da fejres med det nye Calendar Girl kit fra CGP <3

Jeg har valgt ikke at gøre så meget ud af mit PL år, i forhold til pynt og lag men jeg synes at kittet er godt til den travle kvinde som stadig gerne vil dokumentere hverdagen.


Mit første spread med kittet. Jeg er enormt glad for dagbogssiden - den ude til højre. 
Jeg fik mulighed for at skrive historien bag billederne, på den store side, istedet for at skrive helt vildt småt i de andre rum.

Herunder ses lidt close-up billeder :)




Herunder ses den anden side at mit spread.
Her har jeg blandet lidt Astro Girl ind over




Jeg har embosset rigtig meget af pynten og jeg måtte jo eje brille-dien som passer så perfekt til Calendar Girl kittet :)

Det var alt fra mig for denne gang.
Jeg håber I nød turen :)
God weekend,
Louise






Calendar Girl Kit


Pris: 49.00 dkr.

HUSK AT VORES KIT BÅDE EGNER SIG TIL 
TRADITIONEL SCRAPBOOKING, KORT OG TIL PROJECT LIFE.

Du kan besøge, vores ETSYSHOP, hvor du med få klik kan betale og modtage digitale kit. 
Eller du kan sende en mail til: crazygirlpaper@gmail.com
hvis du ønsker at købe et kit.

Derefter modtager du en mail med betalingsinfo, samt leveringsinfo.


Som vanligt vil vores dreamtaem: THE CRAZY GIRLS, kaste om sig med med masser af inspiration til kittet.


Kursus


I anledning af det nye år, har Mona valgt at udvide sit kursuskatalog med færdige kurser, lige til at downloade og gå i gang med. Hun starter ud med et kursus, særligt til dette kit:


Memory planner og Pocket life album


  På kurset får du fif til, hvordan du opbygger et kombineret album og planner, og få det optimale ud af CALENDER GIRL KITTET. Så har du brug for en hjælpende hånd til at få organiseret din scrappeproces og bevare overblikket, selv i en travl tid, så er dette kursus noget for dig. Kurset består af trin for trin vejledninger med foto og tekst. Kursets form er en PDF, som du får tilsendt på mail.

Kan du ikke leve uden dette kursus, kan vi rigtig godt forstå dig. 




Kurset koster 50 kr

Du kan besøge, vores ETSYSHOP, hvor du med få klik kan betale og modtage digitale kit. 
Eller du kan sende en mail til: crazygirlpaper@gmail.com
hvis du ønsker at købe et kit.

Derefter modtager du en mail med betalingsinfo, samt leveringsinfo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar